Σύστημα τετρακίνησης Twinster και ανάρτηση FlexRide mechatronic
Torque vectoring για βέλτιστη κατανομή ροπής και στους τέσσερις τροχούς
18% πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του χάρη σε ένα νέο, κορυφαίο κινητήρα
Οι παραγγελίες για τις εκδόσεις sedan και station wagon του Insignia GSi ξεκινούν το Μάρτιο
Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, ξεκινά η παραγγελιοληψία για το νέο Opel Insignia GSi. Το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Insignia διατίθεται σε εκδόσεις sedan και station wagon, με έναν ακόμα πιο εξελιγμένο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0L 169kW (230hp), νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης Twinster με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) (κατανάλωση καυσίμου NEDC1: στην πόλη 8,9 l/100 km, εκτός πόλης 5,9-5,8 l/100 km, μικτός κύκλος 7,0-6,9 l/100 km, 163-161 g/km CO2, κατανάλωση καυσίμου WLTP2: μικτός κύκλος 8,8-8,3 l/100 km, 205-193 g/km CO2). Το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης ελέγχει την κατανομή ροπής σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, διασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο ακολουθεί τις εντολές του οδηγού για βέλτιστη ελκτική πρόσφυση και μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και στο χιόνι και τον πάγο.
Σε συνδυασμό με το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης και την ανάρτηση FlexRide mechatronic, το σύστημα κίνησης καθιστά το Insignia GSi ένα από τα πιο δυναμικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του – δύσκολα βρίσκεις κάτι πιο ασφαλές, πιο ακριβές και πιο απολαυστικό.