Οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν τα προϊόντα ή να ακυρώσουν την παραγγελία τους.
Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να στείλετε email ή να τηλεφωνήσετε στην εταιρεία εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παράδοση των προϊόντων (η υπογραφή στο δελτίο παράδοσης της μεταφορικής εταιρείας λειτουργεί ως αποδεικτικό της ημερομηνίας παράδοσης).
Προκειμένου η εταιρεία να δεχτεί τα επιστρεφόμενα προϊόντα, ο πελάτης πρέπει να ακολουθήσει την εξής διαδικασία :
Να επικοινωνήσει με το opelexpert.gr με email μέσω του λογαριασμού πελάτη ή τηλεφωνικά για να ζητήσει δελτίο επιστροφής.
Να έχει το προϊόν στην πλήρη, άθικτη, αρχική του συσκευασία.
Να επικοινωνήσει με τη μεταφορική εταιρεία μας για να ζητήσει παραλαβή του πακέτου.
Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου ανταλλακτικού, ο πελάτης θα λάβει πίσω τα χρήματά του μέσω της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποίησε αρχικά.
Σημαντικό :
Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή είναι απαραίτητο :
Το ίδιο το ανταλλακτικό να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση (αχρησιμοποίητο, χωρίς σημάδια τοποθέτησης σε όχημα)
Να επιστρέφεται σε εμάς στην αρχική του συσκευασία (άθικτο, χωρίς σημάδια και χωρίς σελοτέιπ)
Όλα τα προϊόντα της παράδοσης να έχουν τοποθετηθεί σε κουτί για επαναποστολή, μαζί με το "έντυπο επιστροφής" που θα σας δώσουμε (βεβαιωθείτε ότι τα βαριά ή εύθραυστα ανταλλακτικά έχουν συσκευαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγεται η μετακίνησή τους).